香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
司馬十一 | 13th Sep 2007 | 大腦風濕 | (529 Reads)

平均分: 10.00 | 評分人數: 1

二人夜話

大腦又風濕,

二人無夜話,

三更玩手手!

(By Canon 5D)

P.S. 二人無言共對,何來夜話?

後記: 友人話佢以前都影過手手,抄考左佢既角度之後,完成這張…

「一夜之後」

一夜之後

(By Pentax Optio W30)


[25] Re: Re: 妖

....知啦

司馬十一 :
哈哈哈哈....~~~~咁果D唔識倉X既人會點呢?


[引用] | 作者 | 17th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[24] Re: Q
Q :
司馬:唔係「口卜金大」呀?

哈哈哈哈....~~~~
咁果D唔識倉X既人會點呢?


[引用] | 作者 司馬十一 | 17th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[23]

司馬:唔係「口卜金大」呀?


[引用] | 作者 Q | 16th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[22] Re: .KM
KM :

..........孕 ?

又錯!


[引用] | 作者 司馬十一 | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[21] Re: Re: Re: Re: Re: Re: 柒

司馬十一 : 柒 :咩呀, 你果兩隻cross finger, 真係好恩愛喎...呵呵 咁不如猜燈謎啦...合埋一齊就好痛,但分開之後就好舒服。猜一個中文字!

 

..........孕 ?


[引用] | 作者 KM | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[20] Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 柒
:
易...

錯...


[引用] | 作者 司馬十一 | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[19] Re: Re: Re: Re: Re: Re: 柒

易...

司馬十一 :
咁不如猜燈謎啦...合埋一齊就好痛,但分開之後就好舒服。猜一個中文字!


[引用] | 作者 | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[18] Re: 金婆婆
金婆婆 :
另外嗰3隻做咩呀?!

攬埋一舊o羅...


[引用] | 作者 司馬十一 | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[17]

另外嗰3隻做咩呀?!


[引用] | 作者 金婆婆 | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[16] Re: mOn
mOn :
 -->"抄考左佢既角度之後,完成這張…"
你都真係.. 抄得好唔似o者...
 
 
 
 

抄得黎都要有D自己既風格既....哈哈


[引用] | 作者 司馬十一 | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[15]

 -->"抄考左佢既角度之後,完成這張…"

你都真係.. 抄得好唔似o者... emoticonemoticonemoticon

 

 

 

 


[引用] | 作者 mOn | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[14] Re: Re: Re: Re: Re: 柒
:
咩呀, 你果兩隻cross finger, 真係好恩愛喎...呵呵

咁不如猜燈謎啦...
合埋一齊就好痛,但分開之後就好舒服。
猜一個中文字!


[引用] | 作者 司馬十一 | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[13] Re: Re: Re: Re: 柒

咩呀, 你果兩隻cross finger, 真係好恩愛喎...呵呵

司馬十一 :
柒 :手指, 作者及受者都陶醉...睇見佢地咁恩愛, 真想死..司馬十一 :柒 :唉, 影兩隻手指都咁陶醉...

唔係化...兩隻手手都諗咁多野...


[引用] | 作者 | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[12] Re: Re: Re: 柒
:
手指, 作者及受者都陶醉...睇見佢地咁恩愛, 真想死..
司馬十一 :柒 :唉, 影兩隻手指都咁陶醉...

唔係化...兩隻手手都諗咁多野...


[引用] | 作者 司馬十一 | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[11] Re: cal cal
cal cal :
情趣! 係情趣~ 俾人刺青tim~
不過你唔係楊丞琳既角式 g ma
邊位刺青師ya, 請亮亮相啦~

司馬刺架喎.....哈哈哈


[引用] | 作者 司馬十一 | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[10] Re: Re: 柒

手指, 作者及受者都陶醉...
睇見佢地咁恩愛, 真想死..

司馬十一 :
柒 :唉, 影兩隻手指都咁陶醉...C

係手手陶醉,定係影果個陶醉先?


[引用] | 作者 | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[9]

情趣! 係情趣~ 俾人刺青tim~

不過你唔係楊丞琳既角式 g ma

邊位刺青師ya, 請亮亮相啦~


[引用] | 作者 cal cal | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[8] Re: Re: Re: onon
onon :
係~

三人行,必有我師!


[引用] | 作者 司馬十一 | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[7] Re: Re: onon
司馬十一 : onon :敝!我覺得唔止二人喎?! 哦...三人行?
係~


[引用] | 作者 onon | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[6] Re: 柒
:
唉, 影兩隻手指都咁陶醉...

係手手陶醉,定係影果個陶醉先?


[引用] | 作者 司馬十一 | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[5] Re: Oive
Oive :
ar.. gam do duck?
Can see that u are really mo lui wor ... hehee
:p

咪同你畫既畫差唔多......哈哈哈!


[引用] | 作者 司馬十一 | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[4]

唉, 影兩隻手指都咁陶醉...


[引用] | 作者 | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[3]

ar.. gam do duck?

Can see that u are really mo lui wor ... hehee

:p


[引用] | 作者 Oive | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[2] Re: onon
onon :
敝!我覺得唔止二人喎?!

哦...
三人行?


[引用] | 作者 司馬十一 | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]

[1]

敝!我覺得唔止二人喎?!


[引用] | 作者 onon | 13th Sep 2007 | [舉報垃圾留言]