香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
司馬十一 | 20th Aug 2007 | 女像光影 | (1336 Reads)

Wylien @ Skyphoto

Wylien

友曰,我好似失戀咁.....  (把聲好死)

何解?   (嘩,我未醒架喎!)

尋晚唔見左部新買既D40X.........  (把聲繼續好死)

(o下?咁大部機都可以唔見得?)  無辦法,我只好幫你影多兩張入你數啦!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P.S.   咁大家明白點解我經常都拿住部相機,

         原來我係怕唔見左.....部相機!!!

          (此地無銀,可以對號入座)


[32] Re: >歐十十
歐十十 :
哇,硬晒……個鏡頭!

鏡頭唔硬就影唔到野勒!


[引用] | 作者 司馬十一 | 27th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[31]

哇,硬晒……個鏡頭!


[引用] | 作者 歐十十 | 27th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[30] Re: 珍妮
珍妮 :
黎睇下有咩靚相睇先~

都未影你,點會係靚相呢?


[引用] | 作者 司馬十一 | 22nd Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[29]

黎睇下有咩靚相睇先~


[引用] | 作者 珍妮 | 22nd Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[28] Re: KM
KM :
Wylien 係個又高又pro嘅'麼丟'泥,佢着件恤3+短褲...已殺死好多痴漢d CF card lu.....hohohohooobtw.. 11其她果D相呢?????

其他我只影左一兩張,我周圍行來行去,邊有時間影相呀....呢幾張都係後來先影既....


[引用] | 作者 司馬十一 | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[27] Re: Re: Re: onon
onon :
繼續post囉!精益求精嘛~哈哈哈

我睇緊John Berger X Jean Mohr既「Another Way of telling」.....
其中有句係咁既:在面對任何照片時,觀看者總是將他或她內在的一部份投射到被觀看的影像上。影像,就像是一個跳板。


[引用] | 作者 司馬十一 | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[26]

Wylien 係個又高又pro嘅'麼丟'泥,佢着件恤3+短褲...已殺死好多痴漢d CF card lu.....hohohohooo
btw.. 11其她果D相呢?????


[引用] | 作者 KM | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[25] Re: Re: onon
司馬十一 :
onon :睇黎都係同性相斥加小器, 一 d 索既感覺都冇~此女線條好粗...好彩睇唔清個樣~有d d 懷念阿九阿十添~

哈哈哈....都話架啦。Post又俾人鬧,唔Post都會俾人鬧,咁...點樣好呀...

繼續post囉!精益求精嘛~哈哈哈


[引用] | 作者 onon | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[24] Re: onon
onon :
睇黎都係同性相斥加小器, 一 d 索既感覺都冇~此女線條好粗...好彩睇唔清個樣~有d d 懷念阿九阿十添~

哈哈哈....都話架啦。Post又俾人鬧,唔Post都會俾人鬧,咁...點樣好呀...


[引用] | 作者 司馬十一 | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[23] Re: Becky
Becky :
佢o個件係衫定係裙o黎o架...

我唔知喎......


[引用] | 作者 司馬十一 | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[22] Re: Rain
MissRain :
賤格是你的名號愛在人家的傷口上淋辣油是你的嗜好!

其實我通常係在傷口灑蜜糖,再放紅火蟻!


[引用] | 作者 司馬十一 | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[21]

睇黎都係同性相斥加小器, 一 d 索既感覺都冇~
此女線條好粗...好彩睇唔清個樣~
有d d 懷念阿九阿十添~


[引用] | 作者 onon | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[20]

佢o個件係衫定係裙o黎o架...


[引用] | 作者 Becky | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[19]

賤格是你的名號
愛在人家的傷口上淋辣油是你的嗜好!


[引用] | 作者 MissRain | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[18] Re: Ryan
Ryan :
幾索喎!呢個有無問你「巨」唔「巨」呀!哈哈哈!

唔駛佢講,我真係「巨」!


[引用] | 作者 司馬十一 | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[17] Re: CalCal
cal cal :
OH, u posted your toy out again!

hahahaaa....係咪玩野呀?


[引用] | 作者 司馬十一 | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[16]

幾索喎!呢個有無問你「巨」唔「巨」呀!哈哈哈!


[引用] | 作者 Ryan | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[15] Re: Re: Re: Re: Fussy
司馬十一 :
Fussy :一定唔係我咯....

你部機仔細細....而且唔係Nikon....呵呵

OH, u posted your toy out again!


[引用] | 作者 cal cal | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[14] Re: Re: Re: Fussy
Fussy :
一定唔係我咯....

你部機仔細細....而且唔係Nikon....
呵呵


[引用] | 作者 司馬十一 | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[13] Re: Re: Fussy

一定唔係我咯....

司馬十一 :
Fussy :唉, 邊個咁大冒連相機都可以唔見, 好大部架喎.btw, 呢個靚女唔錯.

係o羅.....邊個咁大霧呢?


[引用] | 作者 Fussy | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[12] Re: Fussy
Fussy :
唉, 邊個咁大冒連相機都可以唔見, 好大部架喎.
btw, 呢個靚女唔錯.

係o羅.....邊個咁大霧呢?


[引用] | 作者 司馬十一 | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[11] Re: JC
JC :
呢個model ok喎..唔知係咪唔係好睇得清個樣..哈哈! 幾時我都可以影d咁型既相 :p

點會睇唔清個樣呢?


[引用] | 作者 司馬十一 | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[10]

唉, 邊個咁大冒連相機都可以唔見, 好大部架喎.

btw, 呢個靚女唔錯.


[引用] | 作者 Fussy | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[9]

呢個model ok喎..唔知係咪唔係好睇得清個樣..哈哈! 幾時我都可以影d咁型既相 :p


[引用] | 作者 JC | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[8] Re: Re: Re: Re: Re: newcome
newcome :
你講緊條底褲呀?

嘩…老細,快D去配老花啦!!!
你賴野勒....開始有老花勒!


[引用] | 作者 司馬十一 | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[7] Re: Re: Re: Re: newcome
司馬十一 :
newcome :of course 講緊無著褲個位啦...

嘩,咁大條褲,你都睇唔到呀?

你講緊條底褲呀?


[引用] | 作者 newcome | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[6] Re: Re: Re: newcome
newcome :
of course 講緊無著褲個位啦...

嘩,咁大條褲,你都睇唔到呀?


[引用] | 作者 司馬十一 | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[5] Re: Re: newcome
司馬十一 :
newcome :呢個乜水?

你講果個乜水?係唔見相機果個,定係俾人影果個?

of course 講緊無著褲個位啦...


[引用] | 作者 newcome | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[4] Re: Re:杜比
杜比 :
newcome :呢個乜水?

靚女lo

哦,你幫我答左啦!


[引用] | 作者 司馬十一 | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[3] Re:
newcome :
呢個乜水?

靚女lo


[引用] | 作者 杜比 | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[2] Re: newcome
newcome :
呢個乜水?

你講果個乜水?係唔見相機果個,定係俾人影果個?


[引用] | 作者 司馬十一 | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]

[1]

呢個乜水?


[引用] | 作者 newcome | 20th Aug 2007 | [舉報垃圾留言]