香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
司馬十一 | 28th Jun 2007 | 阿九與阿十 | (525 Reads)

 八盡天下

有個哥仔叫阿八,鐘意四圍刷!


[18] Re: No name
No name :
嘩, 貓貓都食得好雜吓喎. 除咗食魚生, 仲打牛肉邊爐, 唔知阿9同阿十有冇份.....

哈哈哈...阿八好識食架!


[引用] | 作者 司馬十一 | 29th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[17]

嘩, 貓貓都食得好雜吓喎. 除咗食魚生, 仲打牛肉邊爐, 唔知阿9同阿十有冇份.....


[引用] | 作者 No name | 29th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[16] Re: Cal Cal
我諗咋~! 一般程況都係姐姐仔對可愛既毛公仔較有興趣架啦.... 你唔好話我知... 姐姐地既哥哥仔朋友比較多 d bor~~ =.=

Who know's?


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[15]
司馬十一 :
Cal Cal :阿八成鬼日四圍去, 又冇沖涼, 又成日俾唔同既姐姐摸, 放響壽包上面會唔會唔衛生架?!

邊度有姐姐摸呀?

我諗咋~! 一般程況都係姐姐仔對可愛既毛公仔較有興趣架啦.... 你唔好話我知... 姐姐地既哥哥仔朋友比較多 d bor~~ =.=


[引用] | 作者 Cal Cal | 28th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[14] Re: Cal Cal
Cal Cal :
阿八成鬼日四圍去, 又冇沖涼, 又成日俾唔同既姐姐摸, 放響壽包上面會唔會唔衛生架?!

邊度有姐姐摸呀?


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[13]

阿八成鬼日四圍去, 又冇沖涼, 又成日俾唔同既姐姐摸, 放響壽包上面會唔會唔衛生架?!


[引用] | 作者 Cal Cal | 28th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[12] Re: :豆豆
豆豆 :
啲相睇黎幾Grand喎...阿八果然識飲識食...仲係唔正唔食嗰隻...!

依家阿八要減肥,無得食勒!


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[11] Re: 芭比
戀戀芭比 :
大部份都高脂高熱量高卡路里,看見都得人驚......

唉…肥先得人鐘意喎!


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[10] Re: mOn
mOn :
佢見到乜野食..都係扁咀o既..
(>__________

因為佢無得食O羅!


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[9] 一看便知隻貓個主人一定是肥肥的!!

大部份都高脂高熱量高卡路里,看見都得人驚......


[引用] | 作者 戀戀芭比 | 28th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[8]

佢見到乜野食..都係扁咀o既..

(>__________


[引用] | 作者 mOn | 28th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[7] :p

啲相睇黎幾Grand喎...阿八果然識飲識食...仲係唔正唔食嗰隻...!


[引用] | 作者 豆豆 | 28th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[6] Re: JC
JC :
最正係果張魚生..不過點解有啲相反轉既..

呢D係Editing!!


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[5]

最正係果張魚生..
不過點解有啲相反轉既..


[引用] | 作者 JC | 28th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[4] Re: Re: Re: 吳寫
吳寫 :
妖你!係拉丁同拉茜呀!名都未知!仲串人!

拉登…係大陸譯做拉丁!!


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[3] Re: Re: 吳寫

妖你!係拉丁同拉茜呀!名都未知!仲串人!

司馬十一 : 吳寫 :冚家响晒度!哈哈哈!全家福丫笨! 好過你只得拉登同拉西!


[引用] | 作者 吳寫 | 28th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[2] Re: 吳寫
吳寫 :
冚家响晒度!哈哈哈!全家福丫笨!

好過你只得拉登同拉西!


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[1]

冚家响晒度!哈哈哈!全家福丫笨!


[引用] | 作者 吳寫 | 28th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]