香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
司馬十一 | 5th Jun 2007 | 大腦風濕 | (848 Reads)

新歡如墨汁

Picture

近來天氣太熱,人人都在玩初戀無限Fun

在步出伊甸園的時候,朋友說:這是我和新歡常來的地方。

對於平時嚴肅得嚇人的四方果喱,忽然嘔出一句如此嬉戲的話。

我,電光火石之際,<O> 了嘴! 

大家又不是在Web cam,總不能像某女士將「朱皮」的照片掛出來騙人騙己。

「那,你是上了癮麼?」我問。

這兒是你說要來的,我怎麼知道?4方果喱答。

這樣的答案,對其他新歡來說,或許是個答案。

其實,我深知,你是自願跟我來的。

最起碼,你曾暗示要我帶你來這裏的。 

新歡,其實像墨汁。

雖說是潛伏在墨魚體內,不在吸盤,不在骨髓,隱隱地埋藏在腔腸內。

沒噴出來,也不知道出口在哪裏?

可日每當起了骨,拆了皮,在墨魚肚上插上一刀,墨魚汁就噴射出來。

你大抵不會因為弄黑牙齒而戒掉吃墨汁意粉。 

溝女是如常的,你溝我躲,剝衫上房。

但當你大刺刺地說自己和新歡已經大戰三百回合之際,卻發現總有些牙齒染了墨汁,你原來沒有刷干淨棚牙! 

作為曾經是你的新歡,只可以送你一枝綠茶味黑人牙膏!

不要再痴想去發掘新歡了,如馮女士所言,放生吧! 

延伸閱讀:   原裝正版在此舊愛像風濕

 P.S. 忙得像條牛,加上大腦不能再思考正經事的時候,只好寫篇A!


[22] Re: 米筛爬
米筛爬 :
赶快退去 就可以游了 哈哈

應該很快就可以游了吧。


[引用] | 作者 司馬十一 | 8th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[21]

赶快退去 就可以游了 哈哈


[引用] | 作者 米筛爬 | 8th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[20] Re: Re: Re:吳狗
吳寫 :
你晒太陽果陣係點,我又真係唔知喎!但太陽晒你果時...你咪又係諗住上吊咯!呵呵!

講到明係晒太陽又點會上吊...傻架!


[引用] | 作者 司馬十一 | 7th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[19] Re: Re:吳狗

你晒太陽果陣係點,我又真係唔知喎!但太陽晒你果時...你咪又係諗住上吊咯!呵呵!

司馬十一 : 吳寫 :咁熱,唔岩你架勒!呵呵! 我晒太陽果陣,你又知?


[引用] | 作者 吳寫 | 7th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[18] Re:吳狗
吳寫 :
咁熱,唔岩你架勒!呵呵!

我晒太陽果陣,你又知?


[引用] | 作者 司馬十一 | 6th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[17] Re: pinocchio
pinocchio :
好少在這個blog睇到咁多字

呢個blog主係文盲,無咩野字寫就梗架啦!


[引用] | 作者 司馬十一 | 6th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[16] Re: Re: Re: Re: 公關./ 絕交

咁熱,唔岩你架勒!呵呵!

司馬十一 : 吳寫 :其實,尖東香肩係約咗我去沖澠! 係我叫佢飛你嘅! 哦,戀戰冲繩呀?


[引用] | 作者 吳寫 | 6th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[15] Re: Re: Re: 公關./ 絕交
吳寫 :
其實,尖東香肩係約咗我去沖澠! 係我叫佢飛你嘅!

哦,戀戰冲繩呀?


[引用] | 作者 司馬十一 | 6th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[14]

好少在這個blog睇到咁多字


[引用] | 作者 pinocchio | 6th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[13] Re: Re: 公關./ 絕交

其實,尖東香肩係約咗我去沖澠! 係我叫佢飛你嘅!

司馬十一 : 公關 :我地絕交吧啦!我都唔知講過幾多次,我唔係姓馮.如果咁好彩我死先過你,你送花牌過黎寫"天妒紅顏"算啦,費事寫錯名. 呵呵呵...係咪玩到咁大呀?你又唔同我去北海道...嗚嗚嗚~~~~


[引用] | 作者 吳寫 | 6th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[12] Re: 公關./ 絕交
公關 :
我地絕交吧啦!我都唔知講過幾多次,我唔係姓馮.如果咁好彩我死先過你,你送花牌過黎寫"天妒紅顏"算啦,費事寫錯名.

呵呵呵...係咪玩到咁大呀?
你又唔同我去北海道...嗚嗚嗚~~~~


[引用] | 作者 司馬十一 | 6th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[11] 絕交

我地絕交吧啦!
我都唔知講過幾多次,我唔係姓馮.
如果咁好彩我死先過你,你送花牌過黎寫"天妒紅顏"算啦,費事寫錯名.


[引用] | 作者 公關 | 6th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[10] Re: 米筛爬
米筛爬 :
听说海边不能游泳了 是不

只是這一兩天而且,是有"紅潮"!


[引用] | 作者 司馬十一 | 6th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[9]

听说海边不能游泳了 是不


[引用] | 作者 米筛爬 | 6th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[8] Re:
吳寫 :
舊愛如咩好?

因人而異喎!


[引用] | 作者 司馬十一 | 6th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[7]

舊愛如咩好?


[引用] | 作者 吳寫 | 6th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[6] Re: lalala
lalala :
HAHHA..比您地笑死...我又想寫番篇情人似香口膠先.....@_@

嘩....0趙完鬆?


[引用] | 作者 司馬十一 | 6th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[5] Re: 沒有A貨就找不到舊愛像風濕la...
KM :
ummm...... 我都係忠於公關嘅原装正版多D....三個字"夠到肉" hahahaha

咁佢都係....有感而寫o者!


[引用] | 作者 司馬十一 | 6th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[4] Re: JC
JC :
"你溝我躲,剝衫上房" 呢句真係好鬼正, 好鬼好笑 XD阿爸原來一直都係抱住個咁既宗旨黎媾女既..

係為左對應公關果句,返工放工,吹水搭咀.


[引用] | 作者 司馬十一 | 6th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[3]

HAHHA..比您地笑死...我又想寫番篇情人似香口膠先.....@_@


[引用] | 作者 lalala | 5th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[2] 沒有A貨就找不到舊愛像風濕la...

ummm...... 我都係忠於公關嘅原装正版多D....三個字"夠到肉" hahahaha


[引用] | 作者 KM | 5th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[1]

"你溝我躲,剝衫上房" 呢句真係好鬼正, 好鬼好笑 XD
阿爸原來一直都係抱住個咁既宗旨黎媾女既..


[引用] | 作者 JC | 5th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]