香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
司馬十一 | 27th May 2007 | 女像光影 | (722 Reads)

詢眾要求

眾人:唔要大頭!!!

十一:我知道...

知道又會俾人柴台!

但為免眾人咆吼,

只好Post下魚眼影既花絮!

 

P.S. 原來真係有


[17] Re: Re: Re: JC
JC :
我影完又唔會放上黎畀大家觀賞~~ 你理得我啊

影完唔放上來,咁影黎做咩野呀?


[引用] | 作者 司馬十一 | 29th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[16] Re: Re: JC
司馬十一 :
JC :
睇唔到個樣真係靚好多 XD
咁…我一定唔會影你...!!!

想死啊~ 哼..我影完又唔會放上黎畀大家觀賞~~ 你理得我啊


[引用] | 作者 JC | 29th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[15] Re: Good!
豆豆 :
Good! Good!! Good!!! 大家都開心哂!

唉,你地點可以咁樣架!


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[14] Good!

Good! Good!! Good!!! 大家都開心哂!


[引用] | 作者 豆豆 | 28th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[13] Re: 米筛爬
米筛爬 :
大头在哪儿啊

哪敢再發大頭?
真的想不活下去嗎......
民怨大多了...唉!


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[12] Re: lalala
lalalal :
.........lallala

你發甚麼傻?


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[11]

大头在哪儿啊


[引用] | 作者 米筛爬 | 28th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[10]

.........lallala


[引用] | 作者 lalalal | 28th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[9] Re: JC
JC :
睇唔到個樣真係靚好多 XD

咁…我一定唔會影你...!!!


[引用] | 作者 司馬十一 | 27th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[8]

睇唔到個樣真係靚好多 XD


[引用] | 作者 JC | 27th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[7] Re: brett
brett :
oh good ah good ah

點呀,你呢個窮心末盡,色心又升!!!


[引用] | 作者 司馬十一 | 27th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[6] Re: Re: Re: km
KM :
原來真係有波睇果日, 就連女都可以唔去'鴿'....hahaa

季尾啦,無幾多日睇勒!


[引用] | 作者 司馬十一 | 27th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[5]

oh good ah good ah


[引用] | 作者 brett | 27th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[4] Re: Re: km
司馬十一 : KM :原來真係有????咩呀?? 哈哈…睇家波未寫完又按錯製...不過出左街就隨便啦…呵呵
haha,,,,,,, 我知喇.....原來真係有波睇果日, 就連女都可以唔去'鴿'....hahaa


[引用] | 作者 KM | 27th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[3] Re: km
KM :
原來真係有????咩呀??

哈哈…睇家波未寫完又按錯製...
不過出左街就隨便啦…呵呵


[引用] | 作者 司馬十一 | 27th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[2]

其實我好鬼中意魚眼相...


[引用] | 作者 吳寫 | 27th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[1]

原來真係有????咩呀??


[引用] | 作者 KM | 27th May 2007 | [舉報垃圾留言]