香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
司馬十一 | 25th May 2007 | 女像光影 | (714 Reads)

CiCi @ Today Studio

唔駛估勒,呢個唔係我!

唔駛估勒,呢個唔係我!

只係同我一齊影相既師兄o者!


[29] Re: 米筛爬
米筛爬 :
图片出来有点慢阿

是Size太大了,還是你在巴黎上網慢了點?


[引用] | 作者 司馬十一 | 26th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[28] Re: onon
onon :
嘩!又黎@-@....
 疲到想死都醒番
 

哈哈哈....嚇醒咪好o羅!


[引用] | 作者 司馬十一 | 26th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[27]

图片出来有点慢阿


[引用] | 作者 米筛爬 | 26th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[26] 多謝晒...

嘩!又黎@-@....

 疲到想死都醒番emoticon

 


[引用] | 作者 onon | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[25]

真係除咗第2張叫ok啲之外..其他都...
反而第1張影你位師兄, 佢既pose好掂喎! XD


[引用] | 作者 JC | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[24] Re: Re: Re: 豆豆
豆豆 :
我都係好掛住司馬九同司馬十啲相囉! :p

佢地只會一個月見一次人架!


[引用] | 作者 司馬十一 | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[23] Re: Re: 無呃你

我都係好掛住司馬九同司馬十啲相囉! :p

司馬十一 :
公關 :我比你地幾隻野笑到流眼水.事實再一次證明,11無錯,佢係唔識影靚女既!

我講左話唔識影靚女好耐架啦!


[引用] | 作者 豆豆 | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[22] Re: 鬍鬚人
鬍鬚人 :
是司馬兄的作品?色彩不錯呀!^^

你都算有口德,只係話色彩不錯...唉!
謝過!


[引用] | 作者 司馬十一 | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[21] Re: 無呃你
公關 :
我比你地幾隻野笑到流眼水.事實再一次證明,11無錯,佢係唔識影靚女既!

我講左話唔識影靚女好耐架啦!


[引用] | 作者 司馬十一 | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[20]

是司馬兄的作品?
色彩不錯呀!^^


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[19] 無呃你

我比你地幾隻野笑到流眼水.
事實再一次證明,11無錯,佢係唔識影靚女既!


[引用] | 作者 公關 | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[18] Re: Re: Re: HAHAHAHAHAHAHAHA....
豆豆 :
咁...唔大頭得唔得呀!

大頭....好呃...哈哈哈


[引用] | 作者 司馬十一 | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[17] Re: Re: HAHAHAHAHAHAHAHA....

咁...唔大頭得唔得呀!

司馬十一 :

唉,俾啖飯人地食啦!


[引用] | 作者 豆豆 | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[16] Re: HAHAHAHAHAHAHAHA....
豆豆 :
^O^...^O^...^O^...
Oh...感覺好振呀...典...解...咁...既....笑死我啦...!
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAHHAAAAA!

唉,俾啖飯人地食啦!


[引用] | 作者 司馬十一 | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[15] HAHAHAHAHAHAHAHA....

^O^...^O^...^O^...

Oh...感覺好振呀...典...解...咁...既....笑死我啦...!

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAHHAAAAA!


[引用] | 作者 豆豆 | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[14] Re: Re: Re: Re: Re: Re: KM
KM :
唉! 講到底人家都係一位小黃花, 實影到落去, 只不過要好有心机揀相啫

無錯,難揀!


[引用] | 作者 司馬十一 | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[13] Re: Re: Re: Re: Re: KM
吳寫 : 老賊你真係冇辦法唔係我偶像!咁都映到落去!勁專業!
唉! 講到底人家都係一位小黃花, 實影到落去, 只不過要好有心机揀相啫


[引用] | 作者 KM | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[12] Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KM
吳寫 :
十一兄,你岩!幫下人!明白! 我積下口德!

乖勒,咁下次影你!


[引用] | 作者 司馬十一 | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[11] Re: Re: Re: Re: Re: Re: KM

十一兄,你岩!幫下人!明白! 我積下口德!

司馬十一 :日行一善啦,同埋幫下人啦!


[引用] | 作者 吳寫 | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[10] Re: Re: Re: Re: Re: KM
吳寫 :
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈...咪再留言要我click啦!老賊你真係冇辦法唔係我偶像!咁都映到落去!勁專業!

日行一善啦,同埋幫下人啦!


[引用] | 作者 司馬十一 | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[9] Re: Re: Re: Re: KM

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈...咪再留言要我click啦!老賊你真係冇辦法唔係我偶像!咁都映到落去!勁專業!

司馬十一 : KM :哈........... 我都係一路笑一路寫咋wor.....hahaha 真係影唔落去呀...再影就真係變痴漢架勒!


[引用] | 作者 吳寫 | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[8] Re: Re: Re: KM
KM :
哈........... 我都係一路笑一路寫咋wor.....hahaha

真係影唔落去呀...再影就真係變痴漢架勒!


[引用] | 作者 司馬十一 | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[7] Re: Re: KM
司馬十一 : KM :請...不..要..大..頭..吖...........多謝合作! 諗諗下你呢句....我笑到停唔到呀!好賤呀!
哈哈哈........... 我都係一路笑一路寫咋wor.....hahaha


[引用] | 作者 KM | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[6] Re: KM
KM :
請...不..要..大..頭..吖...........多謝合作!

諗諗下你呢句....我笑到停唔到呀!
好賤呀!


[引用] | 作者 司馬十一 | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[5] Re: 其實...
KM :
請...不..要..大..頭..吖...........多謝合作!

其實我個網名係叫美少女殺手,靚女都俾我影到醜!


[引用] | 作者 司馬十一 | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[4]

請...不..要..大..頭..吖...........多謝合作!


[引用] | 作者 KM | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[3] Re: KM 吳狗!
KM :
大佬你....想....典....呀!!!!

post相 o羅,有問題呀?


[引用] | 作者 司馬十一 | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[2]

唉...


[引用] | 作者 吳寫 | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]

[1] ===== X ===== "

大佬你....想....典....呀!!!!


[引用] | 作者 KM | 25th May 2007 | [舉報垃圾留言]