香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
司馬十一 | 1st May 2007 | 不是食評 | (997 Reads)

平均分: 9.00 | 評分人數: 2

水鄉周莊@Cyberport

水鄉周莊@Cyberport

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

塞左好耐車先到Cyberport...

同狼人及一班Guru影完相去食周莊...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[24] Re: 公關
公關 :
我覺得d相好新假期.即係好睇唔好食.

哈哈哈哈…咁似U magazine得唔得呢?


[引用] | 作者 司馬十一 | 3rd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[23]

我覺得d相好新假期.
即係好睇唔好食.


[引用] | 作者 公關 | 3rd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[22] Re: Re: Re: 果然係同人唔同命!
KM :
典G...你就好啦吓...下次我地唔会再去食果間野ga la.......d蒸飯又ma ma de....寧可去酒店吃好過......哈哈

哈哈哈...我係做野o者!


[引用] | 作者 司馬十一 | 2nd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[21] Re: Re: 果然係同人唔同命!
司馬十一 : 豆豆 :啍...你果餐正咁多既....我地就失望而回(連戲院都爆)...你就風流快活...仲玩圓鏡添...! 工作餐o者.......
gum係味叫風流餐呀.......之前你又e e 牙牙,以為你好惨.....典G...你就好啦吓...下次我地唔会再去食果間野ga la.......d蒸飯又ma ma de....寧可去酒店吃好過......哈哈


[引用] | 作者 KM | 2nd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[20] Re: Re: Re: Re: Re: .Brett
brett :
係lor 好少人玩bass真係煩呢
oh 唔係出碟

唔出碟做咩野要監製呀?唔通你想俾個人番來鬧下你D band咩?


[引用] | 作者 司馬十一 | 2nd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[19]

um..唔知係邊度..我又唔多識欣賞藝術..
都係啲食物最吸引我..好好味咁既樣


[引用] | 作者 JC | 2nd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[18] Re: Re: Re: Re: .Brett
司馬十一 : 不過依家無人肯學Bass...因為唔係主角,所以呢個時勢,無咩了玩得好既Bass勒....唉!監製....係咪要出碟呀?如果唔係就唔駛啦...

係lor 好少人玩bass
真係煩呢

oh 唔係出碟


[引用] | 作者 brett | 2nd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[17] Re: Re: Re: .Brett
brett :
oh oh搵bass player 監製 不過無$$  =.=
oh........oh.......oh.....

不過依家無人肯學Bass...因為唔係主角,所以呢個時勢,無咩了玩得好既Bass勒....唉!
監製....係咪要出碟呀?如果唔係就唔駛啦...


[引用] | 作者 司馬十一 | 2nd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[16] Re: Re: .Brett
司馬十一 :
brett :help help plz ah

幫你咩野?

oh oh搵bass player 監製 
不過無$$  =.=

oh........oh.......oh.....


[引用] | 作者 brett | 2nd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[15] Re: Re: Re: Calcal
cal cal :
1) 買唔起 2) 吾家地方淺窄, 只能納兩老加一隻貓, 真係好難做收藏家.
大師 is 曾力?! i guess its him, 我深信只要佢老人家一仙遊去,佢d 貨仔可以令你發達lor. 入貨係時候喇老友.

唉,我都買唔起同埋唔識欣賞喎...


[引用] | 作者 司馬十一 | 2nd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[14] Re: .Brett
brett :
help help plz ah

幫你咩野?


[引用] | 作者 司馬十一 | 2nd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[13] Re: Re: Calcal
司馬十一 :
cal cal :我最欣賞係d 新派陶瓷, 個達摩像好靚 lor!!!

好似話係大師級作品,仲有埋證書果隻喎....

1) 買唔起 2) 吾家地方淺窄, 只能納兩老加一隻貓, 真係好難做收藏家.

大師 is 曾力?! i guess its him, 我深信只要佢老人家一仙遊去,佢d 貨仔可以令你發達lor. 入貨係時候喇老友.


[引用] | 作者 cal cal | 2nd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[12]

help help plz ah


[引用] | 作者 brett | 2nd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[11] Re: Calcal
cal cal :
我最欣賞係d 新派陶瓷, 個達摩像好靚 lor!!!

好似話係大師級作品,仲有埋證書果隻喎....


[引用] | 作者 司馬十一 | 2nd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[10] Re: Brett
brett :
heyhey

咁早踩我場?


[引用] | 作者 司馬十一 | 2nd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[9]

我最欣賞係d 新派陶瓷, 個達摩像好靚 lor!!!


[引用] | 作者 cal cal | 2nd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[8]

heyhey


[引用] | 作者 brett | 2nd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[7] Re: 果然係同人唔同命!
豆豆 :
啍...你果餐正咁多既....我地就失望而回(連戲院都爆)...你就風流快活...仲玩圓鏡添...!

工作餐o者.......


[引用] | 作者 司馬十一 | 2nd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[6] 果然係同人唔同命!

啍...你果餐正咁多既....我地就失望而回(連戲院都爆)...你就風流快活...仲玩圓鏡添...!


[引用] | 作者 豆豆 | 2nd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[5] Re: 老吳,KM,Dada
吳寫 :
好中意茶壺對上果張相

老吳,好似係貴野喎!
KM, 一DD啦,當然無真正上海野咁正啦!
DaDa,幻覺o者!
Pissna, 入面係香蕉!


[引用] | 作者 司馬十一 | 2nd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[4]

相相好美啊


[引用] | 作者 dada | 2nd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[3] 好食嗎????

老平話周莊d嘢 ma ma de 咋喎.... 你影d相賣相不俗,幾吸引.....係味又係幻覺泥架?? hahaha


[引用] | 作者 KM | 2nd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[2] 正...

環境一流....最精彩係沙翁...


[引用] | 作者 pissana | 2nd May 2007 | [舉報垃圾留言]

[1]

好中意茶壺對上果張相


[引用] | 作者 吳寫 | 2nd May 2007 | [舉報垃圾留言]