香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
司馬十一 | 28th Apr 2007 | 飲食男女 | (630 Reads)

烚下烚下

花蟹

攝氏28度,

但係香港人仲係鍾意去烚下烚下.....

是寵壞了,還是早已經壞了!大大隻生蠔龍蝦Picture本地肥牛1本地肥牛2Picture三種可樂雲妮小妹

P.S. 試新機,用左部Canon 5D拍下這輯相!


[24] Re: taste yummy.........
KM :
.... === ___ ===' .... 好靚嘅雪花肥牛呀..........

仲係本地肥牛喎!


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[23] taste yummy.........

.... === ___ ===' .... 好靚嘅雪花肥牛呀..........


[引用] | 作者 KM | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[22] Re: JC
JC :
最驚食啲要自己剝殼既野架啦

咁食花生都要剝殼架喎!


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[21]

最驚食啲要自己剝殼既野架啦


[引用] | 作者 JC | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[20] Re: Cal Cal
Cal Cal :
你令我突然間有股衝動湧上........ 我又想打邊爐!!
高溫瑜伽都係咁玩, 28c 高溫打邊爐又有何不可jack?! 蝦蟹蠔牛象象... wOOOOOOOOOOO !! i m comin!

食完又要跑多成粒鐘步架!


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[19]

你令我突然間有股衝動湧上........ 我又想打邊爐!!

高溫瑜伽都係咁玩, 28c 高溫打邊爐又有何不可jack?! 蝦蟹蠔牛象象... wOOOOOOOOOOO !! i m comin!


[引用] | 作者 Cal Cal | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[18] Re: No name
No name :
嘩, d蠔好肥呀, 牛肉好多雪花, 正呀...等我今晚都打邊爐先.

其實,打邊爐我真係麻麻地既!


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[17]

嘩, d蠔好肥呀, 牛肉好多雪花, 正呀...等我今晚都打邊爐先.


[引用] | 作者 No name | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[16] Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 吳寫
吳寫 :
不過我發覺你今晚好檸得閒下喎!

唔得閒,依家去搵周小姐!


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[15] Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 吳寫

哈!飛雞佢訓左...不過我發覺你今晚好檸得閒下喎!

司馬十一 :
吳寫 :哎呀!明益你獨家連載!仲串我!冇良心呀....天呀!契媽呀!氹番我呀!

你去搵阿「飛雞」啦!


[引用] | 作者 吳寫 | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[14] Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 吳寫
吳寫 :
哎呀!明益你獨家連載!仲串我!冇良心呀....天呀!契媽呀!氹番我呀!

你去搵阿「飛雞」啦!


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[13] Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 吳寫

哎呀!明益你獨家連載!仲串我!冇良心呀....天呀!契媽呀!氹番我呀!

司馬十一 :
吳寫 :嘩!廢話唔使用腦架!好!明益你!並且答應你唔向留言出發!哈哈!十一卜獨家連載!

唔向留言出發!哈哈哈...小氣!!


[引用] | 作者 吳寫 | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[12] Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 吳寫
吳寫 :
嘩!廢話唔使用腦架!好!明益你!並且答應你唔向留言出發!哈哈!十一卜獨家連載!

唔向留言出發!哈哈哈...小氣!!


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[11] Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 吳寫

嘩!廢話唔使用腦架!好!明益你!並且答應你唔向留言出發!哈哈!十一卜獨家連載!

司馬十一 :
吳寫 :我發覺俾你呃左好多墨水添!成9個留言添!哈哈哈!

車,打果兩個字o者,又唔駛出力!


[引用] | 作者 吳寫 | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[10] Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 吳寫
吳寫 :
我發覺俾你呃左好多墨水添!成9個留言添!哈哈哈!

車,打果兩個字o者,又唔駛出力!


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[9] Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 吳寫

唔食冇說唔湊...哈哈哈!我發覺俾你呃左好多墨水添!成9個留言添!哈哈哈!

司馬十一 :
吳寫 :車!你夠話回教徒啦!

係呀,我唔食豬扒架喎!


[引用] | 作者 吳寫 | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[8] Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 吳寫
吳寫 :
車!你夠話回教徒啦!

係呀,我唔食豬扒架喎!


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[7] Re: Re: Re: Re: Re: Re: 吳寫

車!你夠話回教徒啦!

司馬十一 :
吳寫 :唉!冇咪冇咯!遲D我去埋少林寺--法號-吳好色!

講明唔好色,咁即係酒肉和尚啦!


[引用] | 作者 吳寫 | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[6] Re: Re: Re: Re: Re: 吳寫
吳寫 :
唉!冇咪冇咯!遲D我去埋少林寺--法號-吳好色!

講明唔好色,咁即係酒肉和尚啦!


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[5] Re: Re: Re: Re: 吳寫

唉!冇咪冇咯!遲D我去埋少林寺--法號-吳好色!

司馬十一 :
吳寫 :衰公,幾時話你o者!我係話我讀者觀後感之麻!你又對號入座!哈哈哈

無你份呀!食你既齋啦@!


[引用] | 作者 吳寫 | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[4] Re: Re: Re: 吳寫
吳寫 :
衰公,幾時話你o者!我係話我讀者觀後感之麻!你又對號入座!哈哈哈

無你份呀!食你既齋啦@!


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[3] Re: Re: 吳寫

衰公,幾時話你o者!我係話我讀者觀後感之麻!你又對號入座!哈哈哈

司馬十一 :
吳寫 :我都唔知用咩心情睇呢篇文或者呢輯相好.......但係我-中-意!

o下?我無咩野心情架喎,我只係為食o者!


[引用] | 作者 吳寫 | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[2] Re: 吳寫
吳寫 :
我都唔知用咩心情睇呢篇文或者呢輯相好.......但係我-中-意!

o下?我無咩野心情架喎,我只係為食o者!


[引用] | 作者 司馬十一 | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[1]

我都唔知用咩心情睇呢篇文或者呢輯相好.......但係我-中-意!


[引用] | 作者 吳寫 | 28th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]