香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
司馬十一 | 19th Mar 2007 | 大城小布爾喬亞 | (632 Reads)

平均分: 10.00 | 評分人數: 1

沒有期望,所以沒有失望!

留著愛(不是劇評)

Picture

沒有期望,所以沒有失望!

就如坐在六星級酒店中菜廳吃牛雜一樣,

難道還有鮑魚味嗎?

牛雜就是牛雜,

港劇就是港劇! 雖然媒體上用藝術節重頭劇來形容《留著愛》,

場刊上還有自稱文化評論的朗天寫的擦鞋文章,

但是,再吹捧也不過是牛雜! 

在商業與藝術之間的確難以取得平衡,

然而,打擦邊球也並不容易!

至少跟《南海十三郎》商業味濃得來的專業,仍有段頗遠的距離!

 八成入場的是年青少女,是的…大部份二十出頭(我懷疑是來看DJ,還是來看明星?)

男主角高皓正仍欠火候,壓不了台板,尚待磨練。

女主角廖雋嘉全無發揮,應該是劇本問題。埋沒了她自身的鋼琴優勢。

導演過份眼高手低,用八幕劇去講六十年香港的春夏秋冬社會變遷俗世的情愛,

但又頗多悶場。

原著劇本與演出劇本出入太大,應講但無講,故事斷層令人感染不著在何處?

坦白講,落幕之際,我感受不到,到底留在哪裏? 

不過,所有配角反而精采!

女配角姚詠芝歌舞俱精,不愧放過東洋!

男配角孫銘貴一段Solo令全場鼓掌!!

就連大配角細So雖身兼多角也絕對搶鏡!

舞者Corinna Chamberlain的一段廣東話歌唱耳目一新,似度身做!

其他舞者亦值得尊敬! 

再多門外漢的掌聲,

再多文化人的吹捧,

也不過是固步自封的枷鎖。

港劇,請再努力! 

P.S. 這不是劇評,是普通觀眾的心聲!

延伸閱讀:留著愛


[19]

這裏真有識看劇之人


[引用] | 作者 x | 10th Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[18]

喜歡你那句:牛雜就是牛雜。
我也寫了一點。


[引用] | 作者 貓身貓勢 | 4th Apr 2007 | [舉報垃圾留言]

[17]

看過網上討論區對呢套劇的評語差唔多都是好差的!!


[引用] | 作者 元亨利貞 | 27th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[16] Re: Hang
poonwinghang :
其實嘛,見到主角係高先生已經無興趣,連Roadshow 都做唔好,又點去做劇?

但果班妹妹仔就睇到好興奮,不過就唔係睇劇,係睇人...唉!


[引用] | 作者 司馬十一 | 20th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[15]

其實嘛,見到主角係高先生已經無興趣,連Roadshow 都做唔好,又點去做劇?


[引用] | 作者 poonwinghang | 20th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[14] Re: Re: JC
司馬十一 :
JC :
冇..完全睇聽過港話劇..不過我有興趣睇呢類野..不如下次我番黎..阿爸又帶我去見識下啦~ 哈~
你次次都係話叫我帶你去呢度果度咁得意o既?

你阿女我見識少嘛..梗係要你帶我出黎見下世面~ 哈~~
咁你依家肯唔肯帶我出黎威先 :p


[引用] | 作者 JC | 20th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[13] Re: Becky
Becky :
我都答唔到嗲... 等我畢業番到香港, 接觸下o的文化, 冇咁脫節先講o野, 我收皮 :X

唉,文化唔可以當飯食既...何況係香港既所謂文化...


[引用] | 作者 司馬十一 | 19th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[12]

我都答唔到嗲... 等我畢業番到香港, 接觸下o的文化, 冇咁脫節先講o野, 我收皮 :X


[引用] | 作者 Becky | 19th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[11] Re: KM
KM :
坦白講睇港舞台劇係睇整体合作ge...單憑型男美女做主角係唔掂ga。 我不嬲都喜歡睇港舞台劇,有d水準架,但真係要揀劇團同劇組人員lor, 有時不出名嘅組員反而每每令人驚喜ga wor......之不過呢.......睇泥你今日只不過係醉翁之意姐.......呵呵呵呵..嗱!唔好炳我呀大佬。
呵呵呵..


[引用] | 作者 公關 | 19th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[10] Re: KM
KM :
睇泥你今日只不過係醉翁之意姐.......呵呵呵呵..嗱!唔好炳我呀大佬。

醉翁之意只在炳下o者...哈哈哈


[引用] | 作者 司馬十一 | 19th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[9]

坦白講睇港舞台劇係睇整体合作ge...單憑型男美女做主角係唔掂ga。 我不嬲都喜歡睇港舞台劇,有d水準架,但真係要揀劇團同劇組人員lor, 有時不出名嘅組員反而每每令人驚喜ga wor......之不過呢.......睇泥你今日只不過係醉翁之意姐.......呵呵呵呵..嗱!唔好炳我呀大佬。


[引用] | 作者 KM | 19th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[8] Re: Re: Re: Re: 老吳
吳寫 :
咁講,教過袋巾冇咩問題,係俾佢教o既袋巾"on nine"

佢真係唔識經濟果度弊呀!


[引用] | 作者 司馬十一 | 19th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[7] Re: Re: Re: 老吳

咁講,教過袋巾冇咩問題,係俾佢教o既袋巾"on nine"

司馬十一 :
吳寫 :我就寧願睇班傻仔做劇,好過睇兩個傻佬同台車大砲勒哈哈哈...但係果件大導演仲話教過袋巾...轉個頭又去TV做評審...頂,佢知唔知咩野係利益沖突呀!!!


[引用] | 作者 吳寫 | 19th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[6] Re: Re: 老吳
吳寫 :
我就寧願睇班傻仔做劇,好過睇兩個傻佬同台車大砲勒

哈哈哈...
但係果件大導演仲話教過袋巾...轉個頭又去TV做評審...頂,佢知唔知咩野係利益沖突呀!!!


[引用] | 作者 司馬十一 | 19th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[5] Re: 老吳

不過係要俾下機會佢地o既,話劇低能同政治低能之間,一樣都係show,我就寧願睇班傻仔做劇,好過睇兩個傻佬同台車大砲勒

司馬十一 :
如果話係今年藝術節既重頭劇,咁樣以後就唔駛再去睇藝術節勒!嘩…我當年都有睇暗戀桃花源喎!


[引用] | 作者 吳寫 | 19th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[4] Re: JC
JC :
冇..完全睇聽過港話劇..不過我有興趣睇呢類野..不如下次我番黎..阿爸又帶我去見識下啦~ 哈~

你次次都係話叫我帶你去呢度果度咁得意o既?


[引用] | 作者 司馬十一 | 19th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[3] 老吳

如果話係今年藝術節既重頭劇,咁樣以後就唔駛再去睇藝術節勒!
嘩…我當年都有睇暗戀桃花源喎!


[引用] | 作者 司馬十一 | 19th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[2]

冇..完全睇聽過港話劇..不過我有興趣睇呢類野..
不如下次我番黎..阿爸又帶我去見識下啦~ 哈~


[引用] | 作者 JC | 19th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]

[1]

哈!呢次我終於唔多搭到o爹!
港話劇我停留在大學生階段,即係戰前...
我最後一次看話劇...也是N年前台灣的舊版"暗戀桃花源"...
在香港,我中意棟篤笑之類,開開心心兩個鐘好過


[引用] | 作者 吳寫 | 19th Mar 2007 | [舉報垃圾留言]