香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
司馬十一 | 21st Feb 2007 | 飲食男女 | (354 Reads)

年初三又黎盤菜宴

無錯,每年一度年初三又黎盤菜宴,成班朋友上來吹下水打下機食下野...赤口竟然無鬧交!

盤菜


[11] Re: 司馬兄
司馬十一 :
咁你係咪想鬧交先?
oku :係喇,都唔應節既....

咁真係唔應節oY嘛,嘿嘿 ~~~ XD


[引用] | 作者 Oku | 22nd Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[10] Re: Becky

我鍾意你果句"為所欲為"喎!!
anyway,多謝晒!

Becky :
大師兄, 咁晚我有打俾JC講話我遲番,o黎唔到o架啦... 不過句說話講到一半,電話冇電cut o左線, 唔知佢聽唔聽到呀~
anyway...sorry+新年快樂+為所欲為+無所不為


[引用] | 作者 司馬十一 | 21st Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[9]

大師兄, 咁晚我有打俾JC講話我遲番,
o黎唔到o架啦... 不過句說話講到一半,
電話冇電cut o左線, 唔知佢聽唔聽到呀~

anyway...
sorry
+
新年快樂
+
為所欲為
+
無所不為


[引用] | 作者 Becky | 21st Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[8] Re: Nat

呢位....多謝你用「有趣」二字。

nat :
網上search《留著愛》時找到你的blog很有趣的文章btw新年快樂


[引用] | 作者 司馬十一 | 21st Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[7]

網上search《留著愛》時找到你的blog
很有趣的文章
btw新年快樂


[引用] | 作者 nat | 21st Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[6] Re: KM

嘩,咁係好多個字喎....
哈哈哈哈....

KM :
一個字: 飽(因為食得好飽)二個字:好玩(因為有Wii打)三個字:唔夠喉(因為飲得少)四個字:多謝利是(因為...多謝晒.)五個字:出年再嚟過(因為又食又拎lor)最後十個字:祝你賺到、剩到又到女.........hahahaha


[引用] | 作者 司馬十一 | 21st Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[5] 多謝晒!!!!!

一個字: 飽(因為食得好飽)
二個字:好玩(因為有Wii打)
三個字:唔夠喉(因為飲得少)
四個字:多謝利是(因為...多謝晒.)
五個字:出年再嚟過(因為又食又拎lor)
最後十個字:祝你賺到、剩到又到女.........hahahaha


[引用] | 作者 KM | 21st Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[4] Re: 公關

無事無事,一年一度無所謂既...大家開心咪得o羅!

尖東為食公關 :
辛苦晒.攪到你一頭煙.不好意思呢...


[引用] | 作者 司馬十一 | 21st Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[3] Re: .OKU

咁你係咪想鬧交先?

oku :
係喇,都唔應節既....


[引用] | 作者 司馬十一 | 21st Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[2]

辛苦晒.攪到你一頭煙.不好意思呢...


[引用] | 作者 尖東為食公關 | 21st Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[1]

係喇,都唔應節既....


[引用] | 作者 oku | 21st Feb 2007 | [舉報垃圾留言]