香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
司馬十一 | 3rd Mar 2008 | 大城小布爾喬亞 | (742 Reads)

感動的婚禮

在最後一刻,

我才從背包裏掏出相機.....

前一天,手機傳來的SMS這樣寫著:

明天十一點半文化中心,Dress Code為牛仔褲!

我這樣回覆:我只有一條爛牛.....

手機回覆過來:我們都是穿牛仔褲的,可能我那條更半爛!

這日,果然是滿堂爛牛,坐滿了整個禮堂....哈哈哈...

某人說,他們進來的一剎那,是最感動的!

這時,我才從背包掏出相機,

拍下這輯照片。

我同意,我是感動的!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P.S. 恭喜阿柒榮昇陸太!

       More Photos in  HERE!


[15] Re: LALALA
LALALA :唉.....您條老底...(線), 好難搞

lalala.... 你係咪搞事呀....幾時請我食飯呀?

司馬十一
[引用] | 作者 司馬十一 | 16th Mar 2008 | [舉報垃圾留言]

[14] Re: 司馬十一

司馬十一 : 柒,表面的簡單,其實內裏是感人的...不是嗎?有朝一日...(當然唔知幾多年之後,我也想有個這樣的爛牛Party)哈哈哈哈...你地等下啦.....呵呵呵~~~\\

 

唉.....您條老底...(線), 好難搞

LALALA
[引用] | 作者 LALALA | 16th Mar 2008 | [舉報垃圾留言]

[13] Re: JC

謝謝JC的祝福...

JC :
嘩!! 恭喜阿柒!! 結婚啦!! 祝你幸福一世, 老公錫到你燶..哈哈!!簡直係一個十分之yo既爛公婚禮..第時我都整番個theme wedding~ XD

柒兒
[引用] | 作者 柒兒 | 4th Mar 2008 | [舉報垃圾留言]

[12] Re: 史提芬周
史提芬周 : 我地呢D浪子又點會有結婚既日子架...

哈哈....我係無雀既腳仔....

司馬十一
[引用] | 作者 司馬十一 | 4th Mar 2008 | [舉報垃圾留言]

[11] Re: 司馬十一
司馬十一 :
史提芬周 : 幾時到蔡老闆, 最多到時我黎幫手影相或者做板童啦

史提芬周周,我估點都係你結先喎,我到時再幫你影花絮咪得o羅!

我地呢D浪子又點會有結婚既日子架...


[引用] | 作者 史提芬周 | 4th Mar 2008 | [舉報垃圾留言]

[10]

嘩!! 恭喜阿柒!! 結婚啦!! 祝你幸福一世, 老公錫到你燶..哈哈!!
簡直係一個十分之yo既爛公婚禮..第時我都整番個theme wedding~ XD

JC
[引用] | 作者 JC | 4th Mar 2008 | [舉報垃圾留言]

[9] Re: 柒兒

柒,

表面的簡單,其實內裏是感人的...不是嗎?
有朝一日...(當然唔知幾多年之後,我也想有個這樣的爛牛Party)
哈哈哈哈...

你地等下啦.....呵呵呵~~~

司馬十一
[引用] | 作者 司馬十一 | 3rd Mar 2008 | [舉報垃圾留言]

[8] 謝謝....

多謝, 十一及km的到賀, 多謝亞豆, 多謝各位的祝福...
爛牛婚禮是我由小至今的夢想...
有人說...我這個婚禮比較隨便...
但是昨天到賀的人, 便可見證到,
是這一個簡單而開心的婚禮...

謝謝...

柒兒
[引用] | 作者 柒兒 | 3rd Mar 2008 | [舉報垃圾留言]

[7] Congratulations!

Congratulations!Bella: 從你那燦爛奪目的笑容可知你是最漂亮幸福的新娘子!


[引用] | 作者 Beanie | 3rd Mar 2008 | [舉報垃圾留言]

[6] Re: eunis
eunis :
看到新娘新朗的笑容就知道...那是感動的一天!! 對方流露著愛的笑容 :)

係呀,佢兩個真係一路笑到唔停得口....
幾時到你,我一定影輯黑白....哈哈

司馬十一
[引用] | 作者 司馬十一 | 3rd Mar 2008 | [舉報垃圾留言]

[5] Re: 史提芬周
史提芬周 : 幾時到蔡老闆, 最多到時我黎幫手影相或者做板童啦

史提芬周周,我估點都係你結先喎,我到時再幫你影花絮咪得o羅!

司馬十一
[引用] | 作者 司馬十一 | 3rd Mar 2008 | [舉報垃圾留言]

[4]

看到新娘新朗的笑容就知道...那是感動的一天!! 對方流露著愛的笑容 :)


[引用] | 作者 eunis | 3rd Mar 2008 | [舉報垃圾留言]

[3]

幾時到蔡老闆, 最多到時我黎幫手影相或者做板童啦


[引用] | 作者 史提芬周 | 3rd Mar 2008 | [舉報垃圾留言]

[2]

很喜歡
用黑白更顯出新娘子那閃爍的眼神
好型的一個爛牛婚禮

小勒
[引用] | 作者 小勒 | 3rd Mar 2008 | [舉報垃圾留言]

[1]

Hahahhaaa.的確感動 .....愛與承諾...這一 刻就是幸福了!!!!! ~~~ 簽下了買身契,呀陸實要養你一世,總知就養足你一世.....哈..... Mr.6 你要好好照顧我地呀柒吖即係當今呀Mrs.6,ng係你就會被大衆討伐ga la......嘿嘿嘿
祝願一對新人白頭到老,永結同心! 一世承諾,2無反悔,3年抱两,4世相隨,.....呵呵呵


[引用] | 作者 KM | 3rd Mar 2008 | [舉報垃圾留言]